Kampányok

Louis Vuitton

2015 óta arca a francia Louis Vuitton divatmárkának. Eddig háromszor vállalta magára a kampánymodell szerepét, a 2015 öszi/téli “Spirit of Travel”, a 2016 tavaszi/nyári “The Twist”, és a 2017-es és 2018-as “Cruise” táskakollekciókat reklámozta. 2016-ban a divatház amerikai művészvilág egyik legnagyobb alakja, Jeff Koons működött közre. A Jeff Koons-szal közös Master’s kollekció táskákat, pénztárcákat, illetve sálakat is felvonultat, melyeket egytől-egyig a művészettörténet ikonikus alkotásai inspiráltak. A kollekcióban felfedezhető Da Vinci Mona Lisája, Tizianó Mars, Vénusza és Cupidója, Rubens Tigrisvadászata, Van Gogh Búzaföld ciprusokkal cimű képe is. Alicia Jeff Koons-szal készitett közös reklámfotókat. Ezek mellett pedig a legtöbb premierre és dijátadóra is a francia divatház öltözteti, több jeles alkalomra, többek közt a 88. és a 89. Oscar-díjátadóra is ők öltöztették, a személyesen a számára tervezett kreációkba.


Swedish Cancer Society

2016-ban a Swedish Cancer Society felkérte, hogy tervezzen számukra egy kitűzőt és legyen a kampányuk arca, melynek célja, hogy felhívja a rákszűrés fontosságát. Alicia örömmel tett eleget a felkérésnek, mivel amint az a kampány kapcsán kiderült édesanyja is küzdött a mellrákkal, de szerencsésen legyőzte a betegséget és ma már gyógyultnak mondható.

 


BVLGARI

Alicia 2017-óta az arca az olasz luxuscikk gyártó, római székhelyű cégnek. Ékszerek, órák, parfümök, kozmetikumok, kiegészítők és bőr termékek tartoznak a fő profiljába, de hoteleket és éttermeket is működtet.